2013. május 8., szerda

Idézet *-*

Helló!
Ma vicces idézetek jönnek:

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja:1.Ki találta fel a munkát? 2.A többiek miért nem verték agyon?

Szeress, vagy hagyj békén. Hé, hova megy mindenki???
...

A cigarettázás megengedett itt, a füst kifújása nem!

Onnan tudod, hogy megöregedtél, hogy a gyertyák többe kerülnek, mint maga a torta..

Amikor megszülettem annyira meglepődtem hogy szóhoz sem jutottam vagy másfél évig.

Egyáltalán nincs gravitáció, a föld csak egyszerűen szivat minket.

Ahhoz képest hogy az élet milyen drága még mindig elég népszerű.

A matematikának nem sok köze van az elméhez. Főleg az enyémhez. xD


Aki sokat tanul, az sokat tud. Aki sokat tud, az sokat felejt. Aki sokat felejt, az keveset tud. Akkor minek tanulni?

 Az élet előttem áll és nem látok tőle semmit

Hiszel a szerelem első látásra dologban vagy sétáljak el előtted még egyszer?

A barátságod nagyon sokat jelent nekem. Ha te sírsz, én is sírok. Ha nevetsz, én veled nevetek. Ha te kiugrasz az ablakon ... én nevetek tovább xD

Ki mondta, hogy agresszív vagyok? Leharapom a fejét annak az állatnak!

Ennyi, de remélem majd tudok még feltenni ilyeneket!
Hali!
A Blogíró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése