2013. május 29., szerda

Fiú-lány párbeszédek

Sziasztok! Ma fiú és lány közti beszélgetést fogok felrakni.

-Fiú: Szeretnélek felhívni. Megadod a telefonszámod?
-Lány: Benne van a telefonkönyvben.
-Fiú: De nem tudom a neved!
-Lány: Az is benne van a telefonkönyvben.


-Lány: Drágám! Mit vettél nekem születésnapomra?
-Fiú: Látod azt a piros ferrarit az út szélén?
-Lány: Huuuu igeeen :$
-Fiú: Na, olyan színű pulóvert =) ♥


Lány: -szeretsz.?
Fiú: -igen.
Lány: -mennyire?
Fiú: -Te vagy a facebook jelszavam, mert TÉGED biztos soha nem felejtelek el. :$


Fiú: Én odaadom a szívem neked, te odaadod a tiéd nekem, mit szólsz?
Lány: Rendben, de ismered azt a mondókát amit régen a gyerekeknek szoktak tanítani?:)
Fiú: Milyen mondókát? :O
Lány: Csere-bere fogadom, többet vissza nem adom!:) ♥


Fiú: Miről akarsz beszélgetni?
Lány: Mindenről.
Fiú: Oké, beszéljünk rólad.
Lány: Miért pont rólam? ._.
Fiú: Mert te vagy a mindenem ♥.

Lány: Te szeretnél engem ha én lennék az egyetlen lány az egész földön?

Fiú: De te vagy az egyetlen aki ...
Lány: Aki hülye ?!
Fiú: Nem, hanem ..
Lány: Csúnya ?
Fiú: Az egyetlen lány aki nem fogja be a száját , mikor azt akarom neki mondani hogy szeretem *-*
Lány: Szeretsz?

Fiú: Igen....
lány: Ha szakítanék veled, mit tennél?
Fiú: Visszamennék az exemhez,mivel szeretem.
A lány sírva fakad, szakít a fiúval. Másnap a fiú elmegy a lányhoz.
Lány: Hát te?
Fiú: Hát én? Nem azt mondtam, hogy visszamegyek az exemhez, mert szeretem?
Fiú: Szeretlek!

Lány: Ezt azért mondod, mert még nem
találkoztál a barátnőmmel. Ő sokkal
csinosabb mint én.. épp mögötted áll.
A fiú hátrafordul, és azt mondja: De hát
nincs is itt senki!
Lány: Tudod, ha igazán szeretnél, nem
fordultál volna meg...

LÁNY: te cigizel ?

FIÚ: igen !
LÁNY: és mennyit egy nap ?
FIÚ: 2 dobozzal
LÁNY: és mennyibe kerül egy ?
FIÚ: 800 ft
LÁNY: és miótta cigizel ?
FIÚ: 10 éve !
LÁNY: akkor az azt jelenti hogy egy héten
5600ft ami azt jelenti hogy egy hónapban
168.000 ft ami egy évben 2.016.000 ft és 10
év után meg 20.160.000 ft tudod ha nem
cigiznél és azt a pénzt félre tetted volna most
tudnál venni magadnak egy Ferrarit ??
FIÚ: komolyaan ? és te cigizel ?
LÁNY: NEM !
FIÚ: Akkor hol van a kibaszott
Ferrarid ?:D:D:D


lány : sziaa.
fiú : cs. mivaan ?
lány : semmi..csak amit ma mondtam tényleg szeretlek¦! :$
fiú : hol nem szarom le mit érzel..? -.-'
...
Most:
fiú : sziaa  
lány : szia:)
fiú : nagyon szép lettél.*-* rád se ismerek. :| 
lány : köszönöm. 
fiú : randizhatnánk. :$$
lány : bocs de ilyen csicskákkal nem megyek SEHOVA.. 


Lány: Mit gondolsz a szerelmünkről? 
Fiú: Próbáld meg megszámolni a csillagokat, és megtudod. 
Lány: Akkor, végtelen? :$  
Fiú: Nem, időpocséklás! :DDD



Mára ennyi majd még jövök!
A Blogíró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése