2013. április 15., hétfő

Sziasztok!

Bocsánat, de átváltoztattam a blogom lényegét, ezért egy idézetes blog lesz, picinek a köszönetével ezt jó indulatból mondom). Ha már idézetes blog akkor teszek is fel két idézetet az egyiket a Szent Johanna Gimiből:
"-Ne már - ámult Zsolti - Szeptemberben leléptek Párizsba? Én mindjárt besza... -kezdte.
- Nagy Zsolt, pontososan mit csinálsz mindjárt? - kérdezte Máday, az ajtón kilépve.
- Mindjárt besza...mbázok a suliba - improvizált.
- Kezdheted is- utasította. Zsolti állta a szavát, és idétlenül táncolva "feszambázott" a lépcsőn, majd Máday mellé érve az ig. helyettes felé nyújtotta a kezét. -Hola, chica!- vigyorgott rá."
8/1 65. o
És egyet csak úgy:

“Mindannyian saját, eredeti gondolkodásmóddal születünk, gyakran mégis utánzóként halunk meg.” (Erich von Däniken)
Ezt egy oldalon találtam, ha beírjátok a Google-ba hogy idézetek akkor szerintem ki fogja hozni nektek.
Mindenkinek további szép hatefőt(nem írtam félre) és jó tanolást(már ha az lehet jó).Sziasztok!
A Blogíró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése