2013. április 17., szerda

Idézetek

Sziasztok!
Nagyon jó pofa idézeteket találtam:

A legszebb szó a tehén, mert abban benne vagy TE és ÉN.!

A szívem 2 tégla, a lelkem 3..ha megbántasz, mind az ötöt hozzád vágom !

Van, aki szebb és van, aki jobb, de olyan nincs, aki én vagyok.  (; 


Olyan lány vagyok, aki simán végig nézi a horrorfilmeket és nem ijed meg..de összerezzen, valahányszor kiugrik a pirítós a kenyér pirítóból. 


A semmi, az a valami, ami az által van, hogy nincs. ~ 

Te szőke, Én barna
Te jobbra, Én balra 
Te beszélsz, Én köpök
Te hang vagy, Én örök
Te állat, Én ember
Ennyi vagy Te seggfej ! ;) ~ (bocs a csúnya szóért)

Ehhez a képhez az idézet:

Az idő rohan. Az idő senkire nem vár. Az idő begyógyítja a sebeket. De mindannyian arra vágyunk, hogy több időt kapjunk. Időt, hogy talpra álljunk. Időt, hogy felnőjünk. Időt, hogy felejtsünk. Időt.

A Blogíró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése